Gyors és biztonságos szállítás

fontos-tippek-a-cikkek-visszateritesere

Amikor termékeket küld vissza az eladónak (GS Group d.o.o.), csatolnia kell az elvonási űrlapot. Csatlakozzon a fiók egy példányához is.

A cikkeket a GS Group d.o.o.,Prevale 7, 1236 Trzin, címére küldheti.

Javasoljuk, hogy olyan szállítási szolgáltatást használjon, amely lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse a szállítmányt, és megfelelően előkészítse a cikkeket a csomagolás vagy egyéb, megfelelően biztonságos csomagolás szállításához).

A szállítási költségeket mindig a feladó viseli, hacsak másként nem állapodnak meg. Nem fogadjuk el a küldeményt váltságdíjakkal.

Ha garanciát igényel, akkor a javított terméket a lehető legrövidebb időn belül megkapja, ha a garanciát közvetlenül a gyártótól vagy hivatalos szervizközpontjától kérik.

Abban az esetben, ha a bónuszt, kedvezménykódot vagy promóciós kódot használják, a szerződéstől való elállás esetén ezek az alapok diszkontnak minősülnek, és nem kerülnek vissza a felhasználóhoz. A TRR felhasználónak vagy más fizetési módnak, amennyiben a felhasználó kifejezetten kéri, csak a befizetett összeget visszaadják.

A kapott jutalom semmilyen módon nem fizethető vagy vissza nem téríthető egy édes-vásárlási számlán.

További kérdéseire kérjük, írjon az [email protected] címre. Örömmel válaszolunk Önnek.

A sérült tárgyak (károk) kezelése

Ha a csomagot a GLS Slovenija részére kézbesítették és úgy találta, hogy a cikk vagy a fizikai tétel megsérült, nem tartalmaz tartalmat, vagy nem látható a megnyitás jele, akkor kártérítési eljárást kezdeményezhet. A sérülést a csomag kézhezvételétől számított 7 naptári napon belül az [email protected]ímre kell jelenteni. Kártérítés esetén a csomagolásról, (belső) csomagolásról, a sérült cikkről, a GLS-matricáról és a kár leírásáról is szükségünk lesz. A sérült csomagot a címére is felveheti.

Lehetőség a szerződés felmondására vagy. az áruk visszaküldése nem vonatkozik a következő esetekre:

  • Azok az áruk, amelyeket a fogyasztó pontos utasításai szerint állítanak elő vagy személyes igényeikhez igazítanak,
  • Azok az áruk, amelyek jellegüknél fogva nem felelnek meg a visszaküldés feltételeinek, mert elválaszthatatlanul keverednek más termékekkel,
  • Romlandó vagy gyorsan lejáró áruk esetében
  • Zárt audio-, video- és számítógépes programok esetén, ha a fogyasztó a szállítást követően nyitotta meg a biztonsági pecsétet,
  • A borotvákkal, epilátorokkal, fogkefékkel, szakállformázókkal, borotválkozási kiegészítőkkel, lézeres szőreltávolítással, haj- és orrollókkal, testhajcsavarokkal, fogászati kiegészítőkkel, kiegészítőkkel és személyes higiéniai kiegészítőkkel, gyermek kiegészítőkkel és minden típusú fejhallgatóval történő szerződések nem mondhatók le. amelyeket eredetileg nem csomagolnak vagy. a biztonsági pecsét eltávolítva és jelzi a termék felhasználását.
delivery

Gyors és biztonságos szállítás

A szállítás általában 2-4 munkanapon belül történik a rendelési naptól függően.

eu

EU kereskedő

Elérhetőek vagyunk 16 EU országban.

badge

100% garantált elégedettség

Ha nem elégedett a termékkel visszaküdheti 14 napon belül.